Wellmeals-menu viikolle 50

Wellberries meal plan vk 50 (1)

 

 

Ensi viikon Wellmeals-menu sisältää jälleen herkullisia ateriota ihanilla lisäkkeillä. Kasviksia kertyy lähes kuuden kilon verran ensi viikon aikana – keskimäärin siis yksi Wellmeals-ateria kattaa yli 40% päivittäisestä kasvisten saantisuosituksesta.

Viikko aloitetaan herkullisella kurkuma-kalkkunalla, joka tarjoillaan ravinteikkaalta babypinaatti-granaattiomenapediltä. Linssimuhennos jatkaa viikkoa, ja pinaattiletut saavat tällä kertaa maukkaan palsternakka-omenalisäkkeen seuraukseen. Torstain kasvissosekeitto valmistuu nopeasti ja on täydellistä arkiruokaa talviseen päivään. Viikonloppu aloitetaan ihanilla täytetyillä munakoisoilla, avokadokastikkeen kanssa. Tämä on itse asiassa yksi lempiresepteistäni, munakoisot paistuvat uunissa ihanan maukkaiksi, ja paahdetut pinjansiemenet tuovat annoksiin herkullisen pähkinäisen vivahteen. Viikonloppuna valmistetaan pehmeää kalacurrya vaalesta kalasta. Tämä syödään ravinteikkaan kvinoan ja kasvisten kanssa.

Tinyn puolella tarjolla on kurkumaista kalkkunaa, nopeaa ja maukasta kasvissosekeittoa sekä herkullisia munakoisoja.

Kaikki reseptit, kuten aina, ovat luontaisesti gluteenittomia ja mahdollista valmistaa täysin maidottomasti. Mikäli haluat mukaan tyytyväisten ateriasuunnitelmien tilaajien joukkoon jo ensi viikolle, teethän tilauksesi ennen perjantaita, kiitos.

Seuraavan viikon reseptiikka ja ostoslista toimitetaan sähköposteihin aina perjantaisin, ennen klo 12, joten voit tehdä viikottaisen kauppareissusi vaikka viikonlopun aikana!

Herkullista ja helppoa uutta Wellmeals-viikkoa.

Syödään ja voidaan hyvin,
xxx

Wellberries meal plan_vk 50