Wellmeals – menu viikolle 49

Wellberries meal plan vk 49

Viikon 49 Wellmeals-menu on värikäs ja herkullinen kokonaisuus, missä monipuolisten kasvisvalintojen lisäksi esiintyy jälleen runsaasti eri proteiininlähteitä, siemeniä ja yrttejä. Suunnitelmassa on kasviksia hieman yli viiden kilon verran – keskimäärin siis yksi Wellmeals-ateria kattaa hieman yli 35% aikuisen päivittäisestä suosituksesta.

Viikko aloitellaan helpolla lohella, joka saa makua appelsiinista. Broiler-vihanneswok on ihanan runsas kokonaisuus eri kasviksia, keskiviikon tomaattikeitto saa ruokaisuutta kvinoasta ja makua basilikasta. Viikko jatkuu kreikkalaistyylisellä uunikalalla, joka nautitaan fetajuuston tai maidottoman siemenkastikkeen kera – molemmat herkullisia vaihtoehtoja.

Perjantaina onkin pizzapäivä – viljaton sellainen. Pizzapohja valmistuu kuitupitoisesta kookosjauhosta ja täytteinä on mm. katkarapuja sekä kapriksia. Viikonloppua jatketaan maukkailla jauhelihapihveillä, jotka syödään superterveellisen parsakaalimuussin kanssa. Seurana syödään hapankaalia ja saadaan näin myös aterian terveysvaikutuksia nostettua jälleen yksi askel ylöspäin – helposti ja herkullisesti!

Tinyn puolella viikko koostuu värikkäästä wokista, uunikalasta sekä katkarapupizzasta.

Kaikki reseptit, kuten aina, ovat luontaisesti gluteenittomia ja mahdollista valmistaa täysin maidottomasti. Mikäli haluat mukaan tyytyväisten ateriasuunnitelmien tilaajien joukkoon jo ensi viikolle, teethän tilauksesi ennen perjantaita, kiitos.

Seuraavan viikon reseptiikka ja ostoslista toimitetaan sähköposteihin aina perjantaisin, ennen klo 12, joten voit tehdä viikottaisen kauppareissusi vaikka viikonlopun aikana!

Herkullista ja helppoa uutta Wellmeals-viikkoa.

Syödään ja voidaan hyvin,
xxx

Wellberries meal plan_vk 49