Wellmeals – menu viikolle 48

Wellberries meal plan vk 48

Viikon 48 Wellmeals-ateriat pursuavat jälleen kasviksia, yrttejä, ihania mausteita sekä monipuolisia proteiinlähteitä. Kasviksia suunnitelmaan kuuluu yli viiden ja puolen kilon verran – keskimäärin siis yksi Wellmeals-ateria kattaa aikuisen päivittäisestä suosituksesta hieman yli 40% – aika hyvin, vai mitä olette mieltä! :)

Viikko aloitellaan jauhelihapaistoksella, mikä tarjoillaan sitruunaisen lisäkkeen sekä avokadon kanssa. Lisäke koostuu hirssistä sekä parsakaalista ja maustetaan herkulliseksi kurkumalla ja sitruunan mehulla. Mausteinen munakoisopaistos kvinoalla jatkaa viikkoa, ja keskiviikkona syödään herkullista punakaalisalaattia, mikä yhdistää happaman ja makean makumaailmat ihanaksi kokonaisuudeksi. Pehmeä jauhelihakastike saa seurakseen terveellistä kesäkurpitsapastaa. Perjantain silakat leivitetään kookosjauhoilla ja tarjoillaan kukkakaalimuussin sekä kookos”kermaviili”kastikkeen kanssa. Viikonloppuna herkutellaan thaimausteisella kanapaistoksella, mikä tarjoillaan raikkaasti salaattiwrapeistä.

Tinyn puolella viikko koostuu jauhelihapaistoksesta hirssilisäkkeellä, paistetuista silakoista sekä broiler-salaattiwrapeista.

Kaikki reseptit, kuten aina, ovat luontaisesti gluteenittomia ja mahdollista valmistaa täysin maidottomasti.

Mikäli haluat mukaan tyytyväisten ateriasuunnitelmien tilaajien joukkoon jo ensi viikolle, teethän tilauksesi ennen perjantaita, kiitos.

Seuraavan viikon reseptiikka ja ostoslista toimitetaan sähköposteihin aina perjantaisin, ennen klo 12, joten voit tehdä viikottaisen kauppareissusi vaikka viikonlopun aikana!

Herkullista ja helppoa uutta Wellmeals-viikkoa!

Syödään ja voidaan hyvin,

xxx

Wellberries meal plan_vk 48