Wellmeals menu viikolle 32

Wellberries meal plan vk 32_16

Elokuu jatkuu hyvien säiden, sekä tietenkin hyvän sekä ravitsevan ruuan merkeissä!

Viikko aloitellaan helpolla ja herkullisella, kesäiseen päivään loistavasti sopivalla aterialla: paistetulla lohella sekä hedelmäisessä seesamöljykastikkeessa marinoidulla kaalisalaatilla. Ateria on maukas ja valmistuu vaivatta, ja sopii kesäisen viikon aloittajaksi loistavasti. Voit valmistaa aterian grillissä, jos sellainen mahdollisuus on. Viikkoa jatketaan yhtä värikkäissä merkeissä: tarjolla on runsas ja herkullinen broiler-kasviswok. Ateria pursuu ihania makuja ja hyvää tekeviä raaka-aineita.

Keskiviikkona vietetään keittopäivää ihanan, basilika-tomaattikeiton äärellä. Ateria saa ruokaisuutensa kvinoasta sekä siemenistä, ja on yksi lempikeitoistani. Torstain ateria muhii maukkaaksi uunissa (tai jälleen, grillissä), ja koostuu terveellisestä vaaleasta kalasta, yrteistä sekä kasviksista.

Viikonloppu aloitellaan herkullisella pizzalla, joka valmistuu täysin ilman viljoja. Pizza on maukas ja täynnä kuituja, ja mahdollista tehdä täysin ilman maitotuotteita. Lauantaina ja sunnuntaina tarjolla on jauhelihapihvejä, jotka valmistuvat jälleen uunissa tai grillissä. Täyttävät pihvit syödään ravitsevan parsakaalimuussin sekä hapankaalin kanssa.

Kasviksia tulevalle viikolle kertyy yli viiden kilon verran, ja tämän lisäksi tarjolla on kaikkea muuta ihanaa: eri kaloja, vaaleaa ja punaista lihaa, yrttejä, mausteita ja ravinteikkaita lisukkeita.

Tinyn puolella herkutellaan broiler – vihanneswokilla, uunikalalla sekä viljattomalla pizzalla – nam.

Tervetuloa tyytyväisten Wellmeals-tilaajien joukkoon – heidän kokemuksistaan voit lukea enemmän ”palautteita”-osiossa pääsivulla. Reseptiikka ja tuoteryhmittäin järjestetty ostoslista toimitetaan sähköpostiisi aina perjantaisin, ennen klo 12 – näin voit tehdä tulevan viikon ostostarpeet vaikka jo viikonlopun aikana. Teethän tilauksesi torstain loppuun mennessä, mikäli haluat mukaan jo ensi viikolle!

Herkullista viikkoa – syödään ja voidaan hyvin!
xxx

Wellberries meal plan_vk 32_16

2 thoughts on “Wellmeals menu viikolle 32

    • Hei,
      Kyllä on! Kuten ohjeessakin todetaan, taikinasta tulee tavallista pizzapohjaa löysempää, lusikalla levitettävää. Kookosjauhot kuitenkin siis imevät itseensä n. 3 kertaa enemmän vettä kuin tavalliset jauhot.

      Herkullisia (ja kuitupitoisia!) pizzahetkiä! :)

Comments are closed.